Contact Info / Websites

AIM
xKyleVAx

All 10 movie Reviews


Killer Kickman Combo Killer Kickman Combo

Rated 5 / 5 stars

Crazy..

Saw this in the Kickman Collaboration..

No offense, but wasn't a big fan of your entry in that .. but then I see it here with sounds. It's a whole lot better with the SFX.

Somehow the audio influences the videos and makes for a more pleasing experience overall. Good job.


outphase78 responds:

Yeah, my SFX in my animation in the collab was messed up and it didn't sound right. I'm glad it's better.


Tentacle Monsters Tentacle Monsters

Rated 5 / 5 stars

Whee.

You get a 5/5! Meow.

The Tentacle Monsters are very dynamic. :)



Tidyman and the T.O.D. Tidyman and the T.O.D.

Rated 5 / 5 stars

Oh yea.

Watching this was the most fun I had all day! What a fun animation! Yay!!



Arms Arms

Rated 5 / 5 stars

Wheeeeee!

Arms is my friend.....
<3

I would rather have strechy arms over 6 arms anyday!



part 2: synj vs horrid part 2: synj vs horrid

Rated 5 / 5 stars

Haha

10/10 totally perfect and cool..

The end seemed rushed for some reason but it was great.


People find this review helpful!

The Sticktrix Resolutions The Sticktrix Resolutions

Rated 5 / 5 stars

Meh..

That's pretty cool.

I liked the mechs.. :X

Good job.



-The Blob- Xmas Special -The Blob- Xmas Special

Rated 5 / 5 stars

Man o man..

Felix, I cant help it, I just love your movies way too much.. :P


People find this review helpful!
FelixMassie responds:

You're almost convincing me to do another huge one again... just give me a few months! lol

Either way, I'll try and animate more in 2004!


One Ring to Rule ThemAll2 One Ring to Rule ThemAll2

Rated 4.5 / 5 stars

Haha..

This was amazing.. O.o



TmsT's &amp;quot;Frosty vs Rudolf&amp;quot; TmsT's "Frosty vs Rudolf"

Rated 5 / 5 stars

I must say..

Man! This was great.. I dont review movies unless I absolutely love them, and this deserves every single ounce of attention it has gotten.

It is a very well put together animation and I laughed.. alot.. O.o, well done.


People find this review helpful!

-The Anti Chad- -The Anti Chad-

Rated 5 / 5 stars

Loooovin it

Ahhhh I love this animation.. The anti chad, is finally out.. I just have to say.. "Poor chad"